Aj!

De senaste nätterna har jag vaknat och haft ont i höfterna. Efter att ha bytt sida och möblerat om min knäkudde brukar det dock gå över ganska snabbt och jag kan somna om. Men i natt hände det flera gånger. Jag vaknade, hade ont, bytte sida, möblerade, somnade, jag vaknade, hade ont, bytte sida, möblerade, somnade... Så där fortsatte det hela natten, och när jag vaknade i morse och gick upp hade jag fortfarande ont. Det är inte trevligt! Jag vill inte ha bäckenuppluckring och foglossning och allt vad det heter. Saker i min kropp som vanligtvis sitter fast och ihop, ska inte luckras upp eller lossna. Det verkar läskigt. Vi får väl se hur det går i natt. Om inte annat får jag använda Palten som knäkudde. Jag tror min är för liten.

Kommentarer:
Postat av: Västmanländskan

Aj, aj - det låter inte alls kul! Hoppas det bara var tillfälligt.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits