Än så länge...

är det lugna puckar. Fyra timmar har Kotten och jag varit själva, och vi är fortfarande ganska nöjda. Jag har ätit frukost, strukit kläder och tittat på Lost. Kotten har legat på soffan, tuttat, lekt i babygymmet och lyckats förflytta sig en halvmeter. Hur det gick till har jag ingen aning om. Vi har en ganska stor och platt soffa så när han ligger på den har han minst en halvmeter - meter till sidorna. Därför brukar han få ligga där ibland när vi går ut ur rummet. Nu diskade jag en snabbis och när jag kom in igen så låg han en halvmeter längre upp än där jag lämnade honom. Mycket mystiskt. Men han är ju som jag redan konstaterat begåvad! Men hädanefter får han nog inte ligga själv på soffan när vi inte är i rummet.

Just nu sover han i vagnen
 
vilket han gjort de senaste 26 minuterna och jag internetar mig. När han vaknar har vi stora planer. Mer tuttning och mera Lost. Vi är båda mycket nöjda!

28 minuter sova i vagn totalt. Jag håller räkningen

Kommentarer:
Postat av: Barbasyster

Fantastiskt! Det här kommer gå bra!

2008-08-18 @ 11:15:03
Postat av: Snäckan

Bra! Där ser du, du fixar detta galant! Kram

Postat av: Skolfröken

Heja heja!

2008-08-18 @ 13:25:06
URL: http://skolfrokensblogg.wordpress.com/
Postat av: Evasleva

Haha, lycka till! Jag är imponerad. Det verkra ju skitsvårt det där med barn.

2008-08-19 @ 19:11:16
URL: http://evasleva.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits