Kotten does Åhléns

Kotten och jag har precis varit på Åhléns. Jag fick pysselattack och bestämde mig för att pimpa en filt till Kotten, men självklart fanns det ju inte tråd i rätt färg. Som tur är bor vi bara tre minuter från Åhléns, så det kändes som en säker liten tur. Kotten var nyäten och nybytt på.

Först var han vaken och låg och gluttade i vagnen. Efter ungefär halva Åhléns-turen (man måste ju glutta på annat också när man väl är där, sådan är lagen) blev han lite gnällig så jag plockade upp honom. Efter jag betalat tråden la jag ner honom i vagnen och vi började gå hemåt, och då somnade han! Helt tyst och lugnt! Så då hann jag gå på ICA också, och nu sover han fortfarande i vagnen och jag försöker blogga ur mig lite blogg.  Fina Kotten!

Kommentarer:
Postat av: Snäckan

Duktig kotten som låter mamma blogga en stund!

Postat av: mumari

Haha, ja, jag får hela tiden ha i åtanke att min mamma och svärmor läser min blogg ;o) typ vårda språket mumari!

Men jag börjar vänja mig vid det :D

2008-08-22 @ 06:41:01
URL: http://mumari.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits