Många Barbas blir det

Palten och Kotten tittar på OS-invigningen (först skrev jag VM, så oinsatt är jag) men jag är som sagt inte så intresserad.  Skulle jag jobba skulle jag kanske känna mig lite tvungen eftersom folk antagligen skulle tjata om det på lunchen. Men nu känner jag mig härligt befriad.

Förresten verkar inte Kotten heller speciellt intresserad.
 Han ligger på soffan och Palten skallrar med hans nya grodskallra som vi fick i present av Bratwurstarna. Dessutom blev jag inspirerad att köpa denna luvtröja med Barbapapa på, eftersom miniwursten såg så cool ut i sin luvtröja. Den mjuka Barbaflink kommer från Paltens pitesyster. Den är så skön och klämvänlig att jag nästan vill ha den för mig själv. Kotten tycker nog ändå inte om mjukdjur...

Kommentarer:
Postat av: Västmanländskan

Åh, vilken söt luvtröja!

Postat av: Bratwurst

Tack för att ni kom på min födelsedag kära vänner.

Stor kram

2008-08-10 @ 13:08:58
Postat av: mrspitepalt

Ja, visst är den söt!



Kram!

2008-08-10 @ 17:11:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits