Det nappas för Kotten

Kotten har börjat med napp. Inte på det traditionella sättet. Han snuttar inte på den till han somnar. Han tuggar på den. Han sitter i babysittern och sparkar med sina tjocka ben samtidigt som han gnor nappen runt i munnen med båda händerna och tuggar på den. Tydligen kräver detta arbete en tvåhandsfattning. Ibland tappar han nappen ner bakom ena axeln och då arbetar han ännu hårdare på att få tag i den. Men antagligen är hans armar lite för korta för att nå bakom axlarna, ungefär som en gullig T-rex, så det slutar alltid med att jag får hjälpa honom. Men jag brukar vänta en stund och titta på honom med sån där fånig mammamin medan han letar med sina korta dinosauriearmar. Min söta bebis!

Kommentarer:
Postat av: Snäckan

Låter onekligen sött! Det kanske är tänder på g?

Postat av: mrs Pitepalt

Buhu, buhu, mina nassar hoppas att det inte är det. Och även jag.

2008-12-17 @ 12:15:41
Postat av: Evasleva

Haha, "som en gullig t-rex" :)

2008-12-17 @ 15:10:25
URL: http://www.evasleva.blogglse
Postat av: Mirka

Vad roligt att du tittade in, självklart är det ok att länka :)



Ja, om jag själv ska döma så måste den här läkaren som försa sig vara ganska ny i yrket eftersom hon såg extremt ung ut också. För min del spelar det ingen roll att veta könet. Men självklart ska hon inte försäga sig sådär, tänk om jag absolut hade varit emot att få veta tidigare..

2008-12-17 @ 18:03:25
URL: http://mirkajohanna.blogspot.com
Postat av: Kakan

SV: håller verkligen med om ischokladen. testar en varje år men det är INTE gott :/



Gulligt att kalla bebben kotten :)

2008-12-18 @ 09:40:01
URL: http://ryggbiff.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits