IIIIIIIKEA this is comfertable!

Igår hade jag och Kotten en fullspäckad dag. Först åkte vi och besiktigade bilen. Vi hade tid tjugo i tio och jag fick väcka vår tonårsbebis eftersom han gillar att sova. Efter det styrde vi vår kosa mot IKEA som ligger blotta tjugo minuter bort. Jag har aldrig åkt dit själv förrut eftersom jag fortfarande tycker det är lite läskigt att köra Falcen på stora vägar. Men det gick mycket bra trots det regniga vädret och Kotten och jag kunde sen affära oss hur mycket vi ville. Och hur trevligt var det inte då? När man har Palten med sig vet man att shoppingkäken kommer dyka upp inom sinom tid. Men Kotten kunde jag muta. Dels genom att ha honom i Baby Björnen när han blev kinkig och dels genom att köpa en tjusig elefant på IKEA. Inga av dessa mutor hade nog fungerat på Palten. Vi kommer definitivt åka dit igen.


Dessutom införskaffade vi den efterlängtade julmuggen
 
Det är den näst längst till höger med mumin och snorkfröken som kramas. Åh, så fin!


Kommentarer:
Postat av: Snäckan

Låter som en härlig utflykt och det gäller att "ikeafiera" de små liven tidigt ;-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits