Kotten tar en tugga

I går hade vi våra vänner dr och dr Snuggles här på fika. Det var mycket trevligt. De höll i Kotten och förundrades över hur duktig och söt han var. De bästa sortens gäster alltså! Dessutom fick Kotten två små julklappar, böcker som han genast började tugga på. Men snart läser han nog för fullt.

Och appropå tugga... när vi låg i sängen och skulle sova på kvällen så bet han tag om tutten med sina mjuka men hårda gommar och drog samtidigt som han tittade på mig med sorgsna
kattögon eller ja, kotteögon. Det gjorde skitont och jag pep till. Då släppte han tag och tittade förvånat på mig. Men sen tuggade han på den åtminstone tre gånger till innan han somnade. Jag bävar inför framtiden. Ålle Bålle gjorde samma sak på King Lear fast när han fått tänder, det ser jag inte fram emot! Kanske kan jag sätta en liten, liten bettskena på honom?

Kommentarer:
Postat av: Västmanländskan

Ja, aj! Varför gör de lilla liven så? Lilla T tog sin första tugga här i helgen. Som tur var bara en gång!

Postat av: Barbasyster alias Ratad Gudmor

Jag har för mig att det kan börja blöda också...gör riktigt jävla skitont. Enyoj!

2008-12-08 @ 18:48:59
Postat av: mrs Pitepalt

Västmanländskan - Det är inte trevligt. Förhoppningsvis händer det inte allt för många gånger.



Barbasyster - jag hör att du flinar när du skriver det där. Det är INTE tlevligt! Jag förespår sladdisar i din framtid!

2008-12-08 @ 20:35:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits