Borde vara duktig, men...

Eftersom jag inte har några lektioner kvar och min buss går om drygt en timme, så har jag nu tid att göra något. Kanske planera lektioner? Måndagen är klar fram till sista lektionen. Men innan den har jag ett glapp på två timmar, så det kan jag göra då? Även tisdagens lektioner är så gott som klara. Bara kolla igenom planeringen en gång innan sista lektionen och det gör jag på måndag kväll, sen är allt färdigt. Till onsdagen skulle jag kunna planera en lektion, men det troliga är att det blir samma som sista på måndag, så det fixar jag ju då. Sen kommer torsdagen, men det är ju hur långt bort som helst. Så därför sitter jag nu här, sysslolös och tid att skriva såna här poänglösa och ointressanta inlägg. Vad göra?
Ah, jag vet...
hemnet!

Kommentarer:
Postat av: Karin

Förstår att du nu bara vill ha helg. Här är det snökaos. Ta hand om dig och magen nu i helgen. Kram!

Postat av: Anonym

om allt blir klart med lägenheten så kommer jag att blocka hemnet här hemma... ush vad jag är trött på allting som har med bostäder att göra just nu!
trevlig helg!

2008-02-01 @ 13:42:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits