Fika från min fina Palt

Så här fint 11047-245 hade
Palten ordnat åt mig när jag kom hem från jobbet.
Fika11047-246 och present.
Jag fick min gamla necessär inslagen. Det låter kanske inte så mycket för världen. Men vad presenten egentligen innehöll var ett löft om en ny necessär. Stackers Palten hade letat runt hela stan (inte den minimala som vi bor i utan en större här i närheten) men de hade inte ens hört talas om
Camilla Martelius, hur det nu är möjligt. Så därför ska jag få en när vi hittar en affär som säljer dem, och då kan jag välja helt själv vilken jag vill ha. Vilket är mycket praktiskt för då behöver jag ju inte ens byta presenten.

Nu har vi ätit fisksoppa, tittat på förlossning och kletiga bebisar på Sjukhuset och nu tittar vi på Roomservice. En lugn och skön födelsedag. Dessutom har folk ringt och sjungit hela eftermiddagen, härligt!

Kommentarer:
Postat av: Evasleva

Åh vad fin han är din Palt! Vilken bra present och vilket fint fika :)

Postat av: Skolfröken

Grattis!

2008-02-28 @ 08:31:48
Postat av: mrspitepalt

Evasleva - ja visst är han! Det var superpresent och mycket smaskigt fika

Skolfröken - tack!

2008-02-28 @ 09:27:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits