Hur man botar sin söndagsångesten

Varför blir jag förvånad när jag får söndagsångest? Det är ju söndag! Men jag har planerat inför morgondagen och behöver inte göra något jobb nu. Borde inte söndagångesten vara lite mildare då?

För att bota söndagsångest lite var jag tvungen att köpa smågodis. Men jag vet inte om den botar eller ökar ångesten. Jag hällde i alla fall upp det i en Margretheskål, så det kändes som ett trevligt tilltugg och inte som om jag tvångsäter direkt ur påsenimage229 
Vad tycks? Ser det trevligt och antisöndagsångest ut?

Dessutom muntrar jag upp mig lite med att titta på de två senaste inköpen till Kotten. Ett besök på Lindex innebär numera ett
image230
eller två

image231 djuriga plagg till Kotten. Dessutom fick vi en hel säck med bebiskläder av Paltens systrar. Kotten kommer bli den vackraste bebis som två stolliga lärare har skapat. Inte för att jag har trott annorlunda tidigare men...

Nu tvingar Palten mig att titta på Singing Bee. Det kommer inte göra under för min söndagsångest. Det är då ett som är
säkert!


Kommentarer:
Postat av: Ewa

Oh! HELT FINA KLÄDER! Jag skulle gärna vara er kott.

Postat av: Evasleva

Jättefina kläder du hittar!
Det var jättelänge sen jag åt smågodis! De sura kolanapparna såg inte dumma ut..

2008-02-04 @ 08:07:25
URL: http://www.evasleva.blogg.se
Postat av: mrspitepalt

Ewa - Vi kanske kan slöjda någonting i din storlek!

Evasleva - tack, det finns hur mycket söt som helst! Lite smågodis måste du väl få äta. Du som verkar träna och vara alldeles nyttig. Låt en liten sur colanapp slinka in då och då mellan all fullkorns gröt =) Det är du värd!

2008-02-04 @ 08:12:43
Postat av: Nilla

Mums! ;-)
Vilka snygga kläder, särskilt den röd-vita var härlig!

2008-02-09 @ 11:38:14
URL: http://tankebubblor.blogg.se
Postat av: Västmanländska i skåne

Oj, oj - nu kunde inte jag hålla mig längre utan bar tvungen att handla nåt till bebben. Så otroligt fina saker de har på Lindex nu.

2008-02-13 @ 13:05:37
URL: http://ulejbro.blogsome.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits