Måndagar är väl för härliga!

Jag har fått halsbränna. Ännu en härlig krämpa som följer med graviditeten. Åtminstone tror jag att det är halsbränna. Det svider och bränner i halsen på kvällarna och när jag har legat ner. Känns det så, ni som vet?

I morse var av mina elever helt förundrad över att jag inte skulle föda förrän i juni. "Va?! Jag trodde typ du skulle föda i mars! Är det tvillingar?" Nä, dumma kräk, det är bara en och jag har massor månader kvar. Om du ägnar lite mer tid åt skolarbetet och lite mindre tid åt att förolämpa din gravida lärare så kanske du skulle hinna lämna in något arbete någonsin! *vill man fräsa tillbaka, men det gör man inte*

Dessutom börjar jag känna av foglossningen igen. Det är härligt!

Kommentarer:
Postat av: Västmanländska i skåne

Oj, oj - det verkar som att jag har mycket att se fram emot ;)

Postat av: Schrillen

Foglossning??? låter väldigt aj...

2008-02-11 @ 19:04:02
Postat av: mrspitepalt

Västmanländskan - jag har väl knappt sett hälften än kan jag tänka. Så mer lär det bli även för mig.

Schrillen - ja, det räcker tydligen inte med att man ska klämma ut den där runda kotten. Först ska kroppen luckras upp och värka i nio månader. Men det är ju bara trevligt...

2008-02-11 @ 20:20:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits