Stackers mig!

Gårdagens lektion tog verkligen knäcken på mig. Jag var helt slut efteråt och orkade nästan inte ens föra in närvaron innan jag släpade mig hemåt. Det är inte så långt, kanske lite drygt en kilometer. När jag väl stod i trappuppgången och redan hade föreställt mig hur jag om några minuter skulle ligga framför TVn iförd mjukbyxor, ätande en korvsmörgås upptäcker jag att nyckeln inte låg i min kappficka. Den låg inte heller i väskan. Den låg på skrivbordet på jobbet.

Palten skulle inte komma hem förrän om en timme och alternativet att gå och sätta mig på ett fik och vänta kändes inte särskilt lockande. Så därför gick jag tillbaka till skolan, morrande och fräsande, hämtade nyckeln och sen tillbaka hem igen. Det var ganska halt och isigt och hade jag halkat och ramlat omkull hade jag nog självantänt av ilska. Som tur var hände inte det. Men det var ändå mycket irriterande!

I natt vaknade jag med huvudvärk klockan kvart i fyra och kunde inte somna om förrän jag tagit en huvudvärkstablett. Och nu på morgonen kräktes jag, efter att jag sminkat mig och var klar för att gå.  Stackers mig!


Kommentarer:
Postat av: Veronica

Men du..huvudvärk och kräkningar. Ska du inte kolla upp det? Man ska inte ta ut hemska saker i förskott men kan inte det vara symptom på havandeskapsförgiftning?

Postat av: mrspitepalt

Men fy, säg inte så, nu blir jag ju jättenervös. Måste genast interneta runt för att kolla.

2008-02-06 @ 09:37:43
Postat av: Veronica

Ja, internetta. Det är bra. :-) Hoppas att du mår bättre nu iaf. Men när man är gravid så ska man inte ta någonting för givet. Kram

2008-02-07 @ 16:29:45
URL: http://www.nogg.se/veronicasbestyr

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits