Superstor

Idag fick jag höra mitt första "men är du bara i vecka 23, och redan så stor!" Jag antar att det kommer bli många fler såna kommentarer de följande veckorna. Men jag vet inte om jag är SÅ dår stor, hur stor ska man vara. Jag är ju inte mini från början, så det skulle ju vara konstigt om jag var mini nu. Dessutom var damen som sa det ännu större än mig, ogravid.

Nu är det drygt en timme kvar till jag får gå hem. Mjukbyxor och hemmamys hägrar. Men först brottas (inte bokstavligen dock) med sjutton sjuttonåriga killar, det ska ju bli superskoj...

Kommentarer:
Postat av: Evasleva

Haha, det var nog bara som hon sa för att verka lite mindre själv!

Postat av: Barbasyster

Det var den första kommentaren, det kommer bli värre: "men guud vad stor du är, ska du ha tvilingar?" (baserad på en verklig händelse).

2008-02-04 @ 22:02:11
Postat av: Ewa

Hu, nu får jag dåligt samvete med tanke på min reaktion i lördags. Fast det var inte så jag menade, det blev bara så verkligt, att du ska få en bebis

2008-02-05 @ 08:05:05
Postat av: mrspitepalt

Evasleva - ja vi kan väl hoppas det!

Barbasyster - stackers Barbasyster, det är inte tlevligt. Folk lär säkert fråga om jag väntar trillingar, eller en baby My little pony...

Ewa - nä, det gör inget, du sa inte så där otrevligt som hon sa. Men det värsta är att jag kan ju inte "hämnas" på dig. Du lär ju se ut som om du svalt en grapefrukt när du blir gravid. Medan jag kommer se ut som om jag ätit upp ett helt fruktstånd, plus expediten

2008-02-05 @ 08:08:15
Postat av: Skolfröken

jag hatar såna där kommmentarer. Igår var det en kollega (samma som hela
tiden säger att jag är så stoooooor) som sa att jag borde börja banta för att jag ser lite fet ut.

2008-02-05 @ 10:24:17
URL: http://skolblogg.blogspot.com
Postat av: Evasleva

Skolfrökens upplevelse är ju helt galen! Vad är det för människor där ute?

2008-02-06 @ 09:39:23
URL: http://www.evasleva.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits