2008 - the year of the Kott

Det finns en barnbok av Lena Andersson som handlar om en igelkottsdam som heter Kotten och hon har en hemglighet, nämligen en kottebebis. I slutet av boken avslöjas hemligheten för alla Kottens vänner och Kotten säger "min hemlighet är underbar". Förstår ni vart jag vill komma?

En liten kotte växer i min mage, as I blogg. I går var vi och tittade på den med ultraljud. Den sparkade med sina små smala ben och sprattlade med sina små smala armar. Sen tog den spjärn mot min urinblåsa och kliade sig lite på hakan. image224En liten person som gör små saker växer i min mage, det är lite surrealistiskt. Men härligt eller som Kotten skulle säga, underbart!

Dessutom ska två av våra goda vänner också få en kotte, plus en av mina gamla kursare från lärarprogrammet, så det här är egentligen the year of the kotts.

Kommentarer:
Postat av: Skolfröken

GRATTIS! Vilken vecka är du i? Typ 18-19 gissar jag eftersom du nyss varit på UL?

Det är verkligen baby boom nu, jag har fyra kompisar som alla ska få barn till sommaren.

Postat av: Evasleva

Vad roligt! Stort, stort grattis!!

2008-01-06 @ 11:56:11
URL: http://www.letarbalans.blogspot.com
Postat av: Anna

GRATTIS! Då blir du ju snart ledig igen. Hoppas du mår bra.

2008-01-07 @ 14:45:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits