Får jag gå hem snart?

Sitter här och väntar på att min första lektion ska börja, och jag känner mig så omotiverad och trött. Jag vill bara gå hem och lägga mig framför TV:n i mjukisbyxor. Bara dona och fixa och titta på bebispryttlar på nätet. Inte jobba och ha lektioner och behöva prata med människor. Varför känner jag så här? Jag har aldrig tyckt att det har varit världens roligaste att vara på jobbet, men när man väl är här får man ta dagen som den kommer och sen gå hem. Men nu har jag verkligen ingen ork överhuvudtaget. Beror det på graviditeten, eller är det bara jag?

Kommentarer:
Postat av: Skolfröken

Jag är precis likadan och jag brukar älska att jobba. Jag vill också bara bebissurfa ;-)

Du har fått pris av mig!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits