Iiiiiihhh!

Det är med skräckblandad förtjusning som jag tittar på skräckfilm. Jag tycker om det, men det är så läskigt, och eftersom jag är en av världens mest mörkrädda människor som alltid sover med låst dörr till både garderob, trapphus och arbetsrum (i alla fall nästan) så är jag ganska korkad som tittar på dessa läskiga filmer. Detta inser jag också ungefär fem minuter in i filmen, och sen får jag ligga tryckt mot Paltens axel och försöka hålla för både ögon och öron samtidigt som jag upprepar för mig själv "varför utsätter jag mig för detta?"

Nu har jag slutat titta på skräckfilm,
The ring tog knäcken på mig. Men jag har upptäckt ett nytt program som ger mig samma känsla av "vad har jag gett mig in på?", nämligen Singing Bee på TV3. Det är helt förskräckligt pinsamt. Jag förstår inte vilka människor som ställer upp i programmet? Jag tycker det är lagom att sjunga med till musik på radio, men då hörs det ju knappt att man sjunger fel. Men sjunga fel på en scen inför publik om tv-tittare... Jag skulle hellre spendera julhelgen på the Overlook hotell med Bob och den där läskiga ungen från ni vet vad.

PS. Barbasyster, titta inte på den där sista länken!! DS


Kommentarer:
Postat av: Barbasyster

Jag kollade ändå. Med handen för ögonen. Som tur är kom
det ingen bild. Inte på Jacks hotell heller. Men på Bob, där fanns det en bild! Är det rättvisa kanske?!

2008-01-24 @ 13:12:22
Postat av: mrspitepalt

Då hade du tur. Men nu kan du inte kolla igen.

2008-01-24 @ 15:29:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits