Pust och stånk!

Idag har jag haft en sån där dag när man inte hinner andas mellan lektionerna.
Dagen började klockan 8 med möte som höll på till klockan 9 när min första lektion började, den slutade 10.10 och då planerade jag fram till 11.20, när jag gick bort till personalrummet för att äta ett äpple. 11.30 började min nästa lektion som höll på till 12.30, då hade jag tio minuter på mig att äta två smörgåsar, som var min lunch, och sen körde nästa lektion i gång 12.40, och den slutade precis. Nu har jag som tur är inga fler lektioner eftersom min sista lektion har utgått eftersom de skriver prov i aulan lektionen innan, men jag måste planera upp morgondagen, och helst även en lektion till på torsdag. Fast helst skulle jag bara vilja gå hem och lägga mig. Men eftersom jag är helt värdelös på att jobba hemma, måste jag jobba här, annars blir morgondagen likadan som den här. Pust och stånk!

Kommentarer:
Postat av: Evasleva

Men stackare utan lunch! Det skulle jag aldrig klara, höll jag på att säga men insåg sen att jag inte heller fick någon lunch idag. bara några mackor. Usch, det är inget bra.

2008-01-15 @ 15:06:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits