Varför är jag så knasig?

Varför envisas jag med att titta på hus och lägenheter på Hemnet? Vi ska inte flytta någonstans förrän till sommaren, och då vet vi knappt var vi ska ta vägen. Men ändå sitter jag var och varannan dag och gluttar på fina lägenheter med originalkök med sneda köksluckor, öppna spisar i hörnen och fiskbensparkett i vardagsrummet eller alldeles för dyra radhus med samma innehåll. Och varje dag inser jag att detta är ännu ett hem som vi inte kommer bo i. Så varför, varför kollar jag?

Jag uppmuntrade dock mig själv (även fast jag köpte dem till Palten) med en bukett tulpaner idag. image225
I löööv tulpaner. Det känns alltid lite vårigare med tulpaner.

Kommentarer:
Postat av: Dr Snuggles

Fina!!!

2008-01-09 @ 20:54:24
Postat av: Västmanländska i skåne

Åååhh ja! Tulpaner är väl bara för fint. Tror att jag ska orka ta ner adventsstjärnorna i helgen och sedan fylla lägenheten med vackra, färgglada, krispiga tulpaner istället!

Postat av: Skolfröken

Haha, jag kollar jämt på lägenheter och hus som jag inte alls har råd med, och så inreder jag dem i fantasin...

2008-01-10 @ 14:17:56
URL: http://skolblogg.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits