Mitt inte så jätteintressanta liv

Det skrivs väldigt lite här nu, men det enda som händer i mitt liv är tuttning och upprepande konstateringar av att Kotten nog är den sötaste Kotten vi sett. Det är nog inte så spännande att läsa om för andra människor, så därför skriver jag det inte, och dessutom blir tillfällena vid datorn ganska få, och ibland enarmade och då tar det så lång tid att skriva.

Vi har försökt lite mer med nappen och det funkar om man håller i den, men så fort man släpper så släpper han också. Ingen present har heller anlänt till den inte längre lika nyförlösta och ömma modern. Eller jo, från Barbasyster, tack så mycket! Kotten och jag kommer tutta bra framför ännu en säsong av Vänner.

Just nu sitter Palten i vår härliga fåtölj och läser för Kotten som sover med öppen mun och utsträckta små aparmar på Paltens axel. Mina söta pojkar!

Kommentarer:
Postat av: Västmanländskan

Men det är väl en härlig tillvaro :)

Ja, minus det överdrivan tuttandet då, den kan ju ta knäcken på den bästa.



Ingen present här heller ...

Postat av: Snäckan

Så sött med en läsestund för lillen!



Och även om du inte tror det så läser jag gärna om hur söta ni tycker kotten är :-)



Kram

2008-07-14 @ 13:33:32
URL: http://snackansdagar.wordpress.com
Postat av: mrsPitepalt

Västmanländskan - ja, man känner sig lite som en ko ibland. Men det är tur att kalven är så söt då...



Snäckan - tur att jag inte tråkar ut er totalt :)

2008-07-15 @ 12:37:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits