Hur man fyller dagar i väntans tider

För att inte bli helt galen av all denna väntan försöker vi fylla våra dagar. I går fyllde vi dagen med Barbasyster och hennes barn. Vi fyllde även våra magar med lite tårta, hamburgare och köttfärspaj.

Idag har vi fyllt tiden med städning. Nu är det bara två kartonger kvar och sen är vi helt inflyttade. Dessutom har vi varit på ICA och nu tittar Palten på fotboll. Om en och en halv timme ska vi dessutom fylla biotarmen lite. Det är verkligen på tiden, eftersom det jag senast såg på bio var Harry Potter med Barbasyster i somras. Jag tänker dessutom fylla mig med lösviktsgodis. Jag har redan fyllt magen hela dagen. Först med isglass, frukt och nu sist med tacos. Om jag fyller den riktigt mycket kanske Kotten ploppar ut i ren förskräckelse. Eller helt enkelt för att det blir för trångt.

I morgon ska vi nog fylla vår dag på stranden. Palten får bada och jag får sitta i skuggan och läsa. Förhoppningsvis kommer Barbasyster och co dit, så jag har någon att skugg-sitta med. Måndagen ska fyllas på Barkaby Outlet. Sen vet jag inte. Planerna fortsätter.

Vi är ju förstås väldigt sugna på att träffa den yngste medlemmen i familjen Bratwurst, som vi anar är väldans söt. Men vi tänkte låtsas vara goda, förstående vänner som inte tränger oss på. Så vi väntar nog lite till. Kanske finns det någon annan vi kan våldsgästa...

Kommentarer:
Postat av: Snäckan

Hehe, att fullkomligt äta ut bebisen det var en ny strategi tror jag ;-)))

2008-06-08 @ 21:13:26
Postat av: Västmanländskan

Oj, oj - det verkar onekligen lite jobbigt att vänta. Men du har många bra planer ;)



Själv gör jag sista veckan på jobbet nu.

Postat av: Karin

Snart är den här- håll ut!

2008-06-09 @ 15:14:52
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: mrspitepalt

Snäckan - det är ju egentligen det jag jobbat på redan från första veckorna. Men nu tänker jag gå in för det på riktigt...



Västmanländskan - det är faktiskt ganska jobbigt, men planer krävs. Skönt att du jobbar din sista vecka!



Karin - Mitt logiskt tänkande-jag vet att du har rätt, men mitt svullna, varma, supergravida-jag tror att Kotten kommer ligga därinnne och gotta sit i flera veckor till...

2008-06-09 @ 18:05:27
Postat av: Abdulvanja

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2010-02-15 @ 10:43:15
URL: http://abdulvanja.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits