Same old, same old...

Kotten bor kvar i sitt trånga lilla bo och mina projekt fortsätter. I går sydde jag en förvaring / ett skydd som ska sitta bredvid skötbordet och i dag har vi äntligen städat ugnen som var lite sunkig när vi flyttade in, så nu är det bakning som gäller. Idag havrekakor med mörk choklad och jordnötssmör och i morgon blåbärsbullar och muffins. När jag är klar med det ska jag sy en tygtavla till hallen. När Kotten väl behagar komma ut kommer hela lägenheten vara omstylad och inpyrd med doften av nybakat.

Kommentarer:
Postat av: Snäckan

Ja sämre hem kan man ju anlända till ;-)

Postat av: Västmanländskan

Har precis börjat ledigheten och hoppas ändå på att bebben inte kommer för tidigt. Lite slappande och några småpojekt hade varit rolgit att hinana med. Men väntan får ju inte heler bli för lång ...



Håller tummarna för att ni snart får träffa er kotte.

2008-06-16 @ 10:48:56
URL: http://pregnolejbro.blogsome.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits