Bättre förberedda för var dag

Eftersom man inte kan få tiden att gå snabbare gör vi allt för att det ska kännas som om Kottens ankomst är precis runt hörnet. Igår beställde jag skötväska från Skip*Hop, självklart fanns ju inte den modellen vi hade tittat på så det fick bli en annan. Men den var också vacker, och mönstret är SÅ fint! Dessutom kostade den här modellen 100 kronor mindre, och det är ju alltid trevlig.

Sen har vi också bokat in oss på en profylaxkurs. Paltens syster och hennes sambo gick på en när de väntade sitt andra barn och de tyckte det var jättebra. Palten ser mest fram emot att nypa mig i benet när jag andas mig igenom smärtan tror jag. Vi får väl se hur nöjd han är under själva förlossningen...

Nu är det helg och det innebär slappa, handla mammkläder så jag har något att ha på mig och ett besök från våra vänner Bratwurstarna. Bara trevliga saker alltså


Kommentarer:
Postat av: Västmanländskans gravidsvammel

Supersöt väska!

Postat av: Evasleva

vilken jättefin väska!
Helgen låter skön. Vi ska också ha en myshelg med bio, schlagertittande och kalas.

2008-03-07 @ 12:11:12
URL: http://www.evasleva.blogg.se
Postat av: mrspitepalt

Västmanländskan - visst är den! Har du hittat någon skötväska du gillar?

Evasleva - ja, vi får hoppas den är lika fin live som på nätet. Helgar är bra! Vad ska ni se för bio?

2008-03-07 @ 18:13:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits