Ingen fena precis

I morse var jag och simmade, vilket inte sker ofta. När jag köpte kortet tänkte jag att jag skulle gå minst två gånger i veckan. Det känns dock snarare som om jag har gått två gånger i kvartalet. De första tolv veckorna var jag så orolig att något skulle gå snett så då vågade jag inte simma. Helknasigt, men så var det. Sen dess har jag gått nån gång här och där. Mer där är här dock. Men det var ganska trevligt att simma idag. Jag kände mig lätt som en fjäder. Perioden tar tyvär slut i början av april och nästa vecka är sista innan påsklovet och sen är det april. Så det lär nog inte bli så mycket mer simning.

Vad hände med mina planer? När jag var gravid skulle jag vara duktig och motionera och gå på både gravidjympa och gravidyoga. Men här i hålan finns det ju bara jympa för människor som ser ut att vara gravida men inte är det, eller det är vad jag inbillar mig. Inget gravidanpassat i alla fall. Bara simningen. Jag får väl motionera genom att promenera från fåtöljen till kylskåpet. Sorry, Kotten! Hoppas du har det bra därinne ändå!

Kommentarer:
Postat av: Birgereline

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits