Mitt liv som bowlingklot

I morse när jag skulle klä mig tog jag hoppfullt på mig en kjol som förr varit lite för stor och som jag haft på mig tidigare i graviditeten. Då hade jag den med linningen över magen. Jag har dock inte provat den på några veckor, men jag tänkte att det nog skulle funka. Till det hade jag en tunn svart tröja från H&Ms mammaavdelning som jag fått låna av Paltens syster, och så svarta strumpbyxor. Döm av min förvåning när jag ställde mig framför spegeln och möttes utav
denna bild.image258

Behöver jag säga att jag inte har på mig den utstyrseln nu.

Kommentarer:
Postat av: Västmanländskan

Hi, hi - ja, det är verkligen inte lätt att känna sig snygg just nu.

Postat av: ally

du är säkert jättesöt! kan börja längta efter att ha ett bowlingklot själv, ska bara gå några år...

2008-03-13 @ 20:08:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits