Mitt kära internet

På lördag flyttar vi ju till vår nya lägenhet. Men tydligen kan inte Telia koppla in internet förrän gud vet när. Damen som bodde där innan var gammal som gatan så hon hade inte internet, och av någon anledning kunde de inte säga hur lång tid det skulle ta förrän vi hade flyttat in och vårt telefonabonnenmang var inkopplat, vilket sker på fredag. Detta kanske innebär att vi inte har internet förrän om flera veckor! Hur ska det gå?

Först kommer jag sitta och vänta på Kotten i flera, flera dagar, medan Palten är på jobbet och jag är stor och tung och inte kan röra mig, och sen när Kotten kommer kan jag inte blogga om hur fin h*n ser ut och hur stor badringen jag sitter på är. Hur ska detta gå?


Kommentarer:
Postat av: Skolfröken

Ja, och hur ska vi klara oss utan uppdatering, vi kommer ju inte veta om Kotten kommit eller ej!

Internetcafé????

Postat av: ally

men det kanske finns någon har ett trådlöst öppet nät som ni kan tjuvsurfa lite på... =)

2008-05-22 @ 08:30:43
Postat av: Evasleva

oj vad jobbigt att bli utan internet!

2008-05-22 @ 10:52:01
Postat av: Snäckan

Åhhh, det kommer ju bli alldeles för tomt. Du får helt enkelt terrorisera Telia tills de kopplar in internet ;-)

2008-05-22 @ 11:43:02
URL: http://snackansdagar.wordpress.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits