Tusen nålar, någon?

Just nu gör Kotten tusen nålar på mina tarmar. Konstigt att h*n når runt tarmarna med sina små, korta fingrar. Men så är det i alla fall.

För inte är det väl förvärkar? Eller? Det är nämligen 30 dagar kvar till det är tänkt att h*n ska komma ut, och det verkar jobbigt om det ska kännas så här i 30 dagar. Tusen nålar är inte roligt på armen, och jag kan upplysa alla som inte vet det att tusen nålar är inte roligare på tarmarna. Eller är det livmodern som blir utsatt för tusen nålar? Ett hästbett på moderkakan kanske? Morbror Propellerkeps kommer bli så stolt.

Det andra alternativet är att detta är tecken på att det snart är dags och Kotten är sugen på att komma ut innan vi flyttar för att bo i sunkhus, i sunklägenhet, med allt vårt skräp. Det tycker vi inte är någon bra idé. Det är inte heller någon bra idé med tanke på att jag ska jobba två veckor till och jag kan inte sätta betyg förrän då.

Så kör tusen nålar och hästbett lilla Kotte, för vi räknar med att du inte kommer ut förrän om två veckor. Om du vill kan du prova att göra en
wedgie också.

Kommentarer:
Postat av: Västmanländskan

Oj, vad Kotten lever om.
Tänk att det bara är 30 dagar kvar!

Postat av: Snäckan

Oj, vad spännande med en liten kotte på gång! Stort, om en något kanske sent, grattis ;-)

2008-05-08 @ 07:37:18
URL: http://snackansdagar.wordpress.com
Postat av: ally

är kotten fortfarande kvar inne i magen?

2008-05-08 @ 13:39:49
Postat av: mrspitepalt

Västmanländskan - jag vet, det är ju sjukt lite! Hur många dagar har du kvar?

Snäckan -tack!

Ally - Kotten är kvar än så länge *peppar, peppar* Den hickar runt för fullt.

2008-05-08 @ 16:35:51
Postat av: Skolfröken

O, spännande spännande!

2008-05-08 @ 17:09:35
URL: http://skolblogg.blogspot.com
Postat av: Västmanländskan

55 dagar

2008-05-08 @ 19:28:14
URL: http://pregnolejbro.blogsome.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits