Uppdatering

Ingen kotte än, men jag börjar bli väldigt sugen på att den ska ploppa ut. Det är väldigt varmt och nu har jag fått sådana där snygga svullna händer och fötter som vissa gravida verkar få. Mycket snyggt och praktiskt.

Annars har jag mest internetabstinenst eftersom vårt internet inte är inkopplat och jag inte orkat ta mig till biblioteket för att internetta. Nu är vi hos Barbasyster och jag passar på att använda deras internet.

Flytten gick bra. Vi hade hjälp av många snälla människor som bar alla våra tunga kartonger och möbler. Jag gick mest runt och kände mig onödig. Det är väldigt märklilgt att inte kunna hjälpa till när andra människor plockar och flyttar saker i ens hem. Man känner sig som en bortskämd, tjock snorunge. Nu ska vi åka till ett bad och sen IKEA. Förhoppningsvis får vi internet på onsdag, och ännu mer förhoppningsvis att vi får kotte innan.

Kommentarer:
Postat av: Skolfröken

Nähä, ingen kotte än! Håll ut. När är du beräknad, det är väl jättesnart va?

Skönt att flytten gick bra. Jag hoppas att du slapp bära utan fick ligga på en divan och dricka fruktdrinkar?

Postat av: Västmanländskan

Håller tummarna för att kotten anländer snart! Det är sannerligen inte så lätt att vara gravid i den här värmen ... puh!

2008-06-01 @ 20:02:48
URL: http://pregnolejbro.blogsome.com
Postat av: Snäckan

Kul att höra av dig och tack för uppningen!

2008-06-02 @ 07:00:11
URL: http://snackansdagar.wordpress.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits