PowerKotten nappar

Kotten, även känd som powernap-babyn, har nu även börjat powernappa på natten. En idé som väl inte går helt hem hos föräldrarna. Speciellt inte denna, eftersom han använder tutten som napp varje gång han ska nappa igen (sorry för ordvitsen, känner mig som en lite tjockare, lite mindre piffig Carrie). I natt gick vi och la oss klockan tio, och Kotten och jag vaknade kvart i tolv. Då tror man att man bara blundat lite men hoppsan en timme och trekvart har tydligen gått. Efter en stund somnade vi om igen och nästa gång jag öppnade ögonen var klockan ett. Nästan lilla sovstund varade till tre och sen kunde jag inte somna om på en timme. Så där fortsatte det hela natten och nu sitter jag här med tunga ögonlock och tittar på Top Model och powerKotten som sprattlar med sina tjocka ben i babysittern.

Trött, tröttare, mrspitepalt!

Kommentarer:
Postat av: Snäckan

Hörredu lille Kotten men måste faktiskt låta sin mamma sova ordentligt!



Kram till trötta mamman

Postat av: Barbasyster

Way to go söte systerson! Powernapps are the best! Mamma tycker ändå bara det är roligt, hon låtsas bara bli sur.

2008-11-11 @ 13:35:11
Postat av: Skolfröken

Ja, det där får du låta bli med Kottisen! Ordvitsarna var klockrena btw!

2008-11-11 @ 20:42:02
URL: http://skolfrokensblogg.wordpress.com/
Postat av: mrs pitepalt

Snäckan - ja eller hur!



Barbasyster - Hallå där, dina kottar sover ju fast du sätter dem på toaletten. Så kan väl min också vara. Inte för att han sitter på toa, men ändå...



Skolfröken - Åh, då är jag snart där. Behöver bara gå ner halva min kroppsvikt och vinna på lotto så jag kan köpa dyra kläder, sen är jag Carrie!

2008-11-12 @ 10:10:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits