The glamourous life of a småbarnsförälder

I morse när Kotten låg och luftade, på mage - hans bästa, blev det plötsligt väldigt brunt där bak. Eller snarare senapsgrönt. Han la en liten, liten present till mig på filten. När jag sen försökte plocka upp och bära in honom till skötbordet tog han ett stadigt tag om mitt hår varpå jag stupade. Och jag stupade rakt på en humla! Eller egentligen stupade jag i en liten hög med bajs, med knäet först. Inte trevligt. Men det är väl helt enkelt en småbarnsförälders glamorösa liv. Fläckat av kräkfläckar och senapsgrönt bajs.

Kommentarer:
Postat av: Skolfröken

Ja, det är härligt. Själv blev jag idag kräkts på ned i urringningen. Det var också mysigt.

Postat av: mrs Pitepalt

Den är också trevlig. Det bästa är nästan när man glömmer bort det och nästa gång man ska ta på sig BHn är mittpartiet vitt och grynigt. Någon gång har jag varit tvungen att ta på migg BHn ändå. Då känns en störtdykning i en bajshög som ett lyxigt lerbad i jämförelse.

2008-11-26 @ 09:19:32
Postat av: Skolfröken

Hahaha, ja kanske...

2008-11-26 @ 17:12:23
URL: http://skolfrokensblogg.wordpress.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits