Bästa komplimangen ever!

Idag på tåget fick jag den finaste komplimangen ever!  En mamma och hennes två tjejer delade fyrkant med mig ock Kotten och vi pratade lite. Den minsta tjejen var kanske tre - fyra år och verkade väldigt förtjust i bebisar. Hon snackade och berättade både det ena och det andra. Efter en stund sa hon "en sån mamma skulle jag vilja haft när jag var bebis" och syftade alltså på mig. Hennes egen mamma såg lite stött ut och sa "Men du hade ju mig som mamma när du var bebis!" Men hon svarade bara "En sån mamma skulle jag vilja haft när jag var bebis!" Jag gick runt och kände mig glad länge efter det mötet.

Exakt vad det var hon såg och gillade vet jag dock inte...


Kommentarer:
Postat av: Snäckan

You rock Mrs Pitepalt!

Postat av: Skolfröken

Gulligt! Stackars hennes mamma dock :-)

2008-10-13 @ 17:26:05
URL: http://skolfrokensblogg.wordpress.com/
Postat av: mrspitepalt

Snäckan - Äsch då, den här gamla trasan...



Skofröken - ja, men man får väl tänka att man säkert sitter där själv om några år, så man får njuta nu.

2008-10-13 @ 18:15:29
Postat av: Evasleva

Haha, barn är roliga!

2008-10-14 @ 11:19:10
URL: http://evasleva.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits