mrs Pitepalt och magen

Igår vågade jag mig in i en provhytt för andra gången sen Kotten ploppade ut. Det var inte en vacker syn. Alla mammabyxor som jag fortfarande har på mig börjar kännas trista, men det praktiska med dem är att de döljer magen, och magen behöver döljas. Den behöver inte tas ut och luftas i provrumsbelysning. När jag ringde och beklagade mig för Palten frågade han förvånat "men, vad har hänt med magen?" ...eh, ja Kotten har hänt!

Jag måste börja träna. Promenera och Situpsa. Vad som helst. Men varför är det så tråkigt och trist och kallt och herregud nu regnar det också! Näe, bäst jag sitter inne och kollar på tv.


Kommentarer:
Postat av: Snäckan

"Nio månader upp och nio månader ner" heter det ju så än är det tid ;-)))

Postat av: mrs pitepalt

Du är snäll du! Nu kan jag äta de där muffinsarna jag har i ugnen med gott samvete =)

2008-10-24 @ 14:01:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits