Så vackra!

Självklart passade jag på att shoppa när vi var i Stockholm i går. Det är det som är den största skillnaden mellan mig och Palten. Jag tycker det är en bra dag när man hinner klämma in en liten tur på stan innan man ska med sitt tåg hem sju minuter över elva. Palten tycker man aldrig ska klämma in turer på stan, ever!
Men mina nya minismå Margreteskålar
 
och den senaste vackra
Sniff-muggen
var ju faktiskt tvugna att få följa med oss hem.  Jag gillar att Muminmuggarna har annat motiv på baksidan.

Jag ville alltid ha tröja med tryck fram och bok när jag var liten, det var ju det coolaste ever. Nu har jag mina muggar. Det är ännu bättre. 

Kommentarer:
Postat av: Evasleva

Jag älskar margaretaskålarna. jag har bara en stor, rosa. Min andra, den första gick sönder när jag tappade den i golvet :(


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits