Om Kotten själv får välja

Vi (läs jag) håller på och planerar dop till Kotten. Jag skulle lätt kunna bli momzilla och planera i tusen år som inför bröllopet. Men dels blir det lätt alldeles för nuttigt när det handlar om bebisar, jag gillar inte babyrumpor i marsipan på en babyblå tårta, och dels har jag lite mindre tid nu. Men lite planering kommer jag alla fall hinna med, eftersom dopet inte blir förrän i slutet av november.

Förhoppningsvis får vi inte alltför många spargrisar eller skedar i silver. Utan lite mer sånt här:

*Fleecefilt från
Mairo. Så vacker!
*En Kånken mini från Fjällräven.
Antingen  
eller eller
eller en brun, Inte militärgrön. Då får jag "möglig ostmacka"-vibbar.
*Leksaker från Brio.
Helikopter,
klossar 
eller racerbil.
*Vad som helst som har med Barbapapa att göra. Kanske en sån här bil , en sån här  ljusslinga

eller en en vacker handuk
*Fast om Kotten själv skulle få välja skulle han nog helst vilja ha ett par såna här


Kommentarer:
Postat av: Skolfröken

Hahaha, fy vilken äcklig bild!

Postat av: Dr. Snuggles

Många bra tips där! Annars har jag hört att silverskedar är en mycket uppskattad present ...

2008-09-22 @ 14:09:28
Postat av: Bratwurst

Lite lite guldpryls tycker jag. Du måste ju tänka på att det ska matcha saudiskedarna.

2008-09-22 @ 14:17:46
Postat av: King Lear

Snygga prylar! Men du inser väl att Kotten kommer att tycka att designade leksaker är bajs? Barn vill ha färgglad plast som låter mycket. Jag räknar med att kunna hitta en doppresent i Kottens smak i USA.

2008-09-22 @ 20:56:47
Postat av: mrspitepalt

Skolfröken - Nu ska du inte vara elak mot Kottens önskedröm...



Diverse dopgäster - Ni ger inte Kotten någon cred tycker jag. Han har bra smak och vill inte ha en massa guld/silver- eller plastskräp. Bara teak och vackra pryttlar. Det har han med sig via tuttemjölken.

2008-09-23 @ 07:55:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits