Fläng och tokig

Man blir lätt lite fläng när man sitter inne för mycket. Egentligen är det bara en enda dag som jag suttit inne för igår var vi ute och åkte både hit och dit. Men idag har jag bara suttit inne. Jag har inte tvättat håret, bara haft myskläder på mig och ätit alldeles för många grejer. Kotten har varit vaken och glad, vaken och gnällig och sovit. Det är hans tre tillstånd. Jag har varit uttråkad, hungrig och rastlös. Det är mina tre tillstånd. I morgon får vi nog gå ut oavsett om han är förkyld eller inte. Annars blir jag nog tokig på riktigt.

Kommentarer:
Postat av: Bratwursts

Nästa gång ska ni mä till fjälla! =) Tänk vad coolt med två kottar i skidskola.

Tänkte försöka ringa dig imorgon.

Stor kram

2009-01-12 @ 20:54:06
Postat av: Barbasyster alias Ratad Gudmor

Varför tar skådisar sig själva på så stort allvar?! Och varför gör Nils-Petter Sundgren det? Baksuuuug...

2009-01-13 @ 09:20:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits