Let´s dance

Palten och jag tittade på Let´s dance i fredags och flera saker slog mig:
*Att danska pardans verkar roligt.
*Men inte så rolig som jag skulle se ut om jag dansade pardans.
*De har verkligen grävt långt ner i kändistunnan i år. Blondinbella, Mojje och Morgan Allning? Är de verkligen så kända? Och hon som dansade med Morgan Allning sa att han var en av Sveriges största skådisar eller något liknande. Han är ju inte Sven Wolter precis.
*Är de lite sämre på att dansa i år eller är domarna lite väl hårda?
*Varför läser så otroligt många människor Blondinbellas blogg, är den bra?
*Vem hade hällt ut en gammal fruktskål över Kittys tuttar?
*När ska Elisabeth Höglund byta frisyr? Har hon ingen i sin omgivning som är ärlig och kan säga att hon borde skaffa en ny do?
*Varför väcker Let´s dance så många tankar inom mig. Bryr jag mig verkligen?

Skrämmande. Jag måste nog läsa lite på
Dagens industris hemsida eller något annat vuxet och skittrist. Det är väl sånt man borde bry sig om, eller?

Kommentarer:
Postat av: Skolfröken

1. Ja, det tycker jag med.

2.Hahaha

3. Nä, det tänkte jag också på. Är inte hans största merit den där sommarlovsgrejen Tippen eller vad det hette?

4. Ingen aning, har inte sett så mycket av programmet.

5.Jag fattar inte heller.

6.Men jag hittar ingen bild! Jag vill se!

7.Ja hon och hon ledarskribenten på DN eller SvD eller vad det är borde få en hair-over.

8.Ja du... Du kanske är sömndepraverad?? :-)

9. Ja, man ser i alla fall seriös och mogen ut om man läser DI.

Postat av: Skolfröken

Mä! Nu skrev jag en jättelång kommentar som bara försvann! Jag som svarade på alla dina frågor...

2009-01-11 @ 18:31:07
URL: http://skolfrokensblogg.wordpress.com/
Postat av: Skolfröken

Jaha, nu hade den visst publicerats ändå... Hoppsan.

2009-01-11 @ 18:31:48
URL: http://skolfrokensblogg.wordpress.com/
Postat av: Snäckan

1.Jo minsann.

2. ;-)

3.Kände knappt igen karln! Fast nog kunde han dansa allt.

4.De är nog på samma nivå som vanligt. Deras utvecklingskurva är ju så sjukt brant att man glömmer deras första stapplande steg.

5.Jag har kollat på den men den är verkligen inget som föll mig i smaken.

6. Fröken pinsam TuttiFrutti!

7. Svinto med lite rödfärg i.

8. ;-)

2009-01-12 @ 12:47:01
URL: http://snackansdagar.blogg.se/lillapyret

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits