Sorry!

Idag har vi haft en knasig dag. Kotten och jag skulle till BVC för att mäta, väga och ta spruta. Men sen gick jag vilse på väg dit och kom tio minuter för sent. Jag satt hos BVC-sköterskan röd, svettig och flämtande medan hon vägde och mätte vår stora prins. 1010 kg och 74 cm lång är han nu när han är 7½ månad. Sen fick han spruta men han grät ingenting. Kanske kände han inte att någon stack in en nål i hans knubbiga lår.

Efter det gick vi till affären och sen på hemvägen hyrde jag en film. När vi kom hem gav jag Kotten lunch samtidigt som jag bakade en limpa eftersom jag insåg att det inte fanns någon lunch till mig. Helt plötsligt inser jag att vår dvd är trasig och att det kommer bli väldigt svårt att titta på filmen jag hyrt. Tack och lov fick jag lämna tillbaka den.

Nu känner jag mig trött, och hungrig, och lite förvirrad över varför jag skrev det här. Det var ju helt ointressant. Sorry!

Kommentarer:
Postat av: Susanna

1010 kg? Det var en stor bebbe det!!! :)

Postat av: Sammy Rose

Tjohej! Härligt med en ny läsare. tack och extra tack för att du slängde iväg några länkar till din blogg. skoj skoj. ja, det stämmer att du sett köket förut. Men det var i mama inte FL. förra sommaren, typ aug.

2009-02-02 @ 13:47:39
URL: http://sammyrose.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits