Tydligen inte särskilt mycket

Tydligen var (piratavsnittet moahaha, arrr matee, lite fel blev det allt...) pilotavsnittet  av SATS för mycket för vår dvd. Den la av. Mitt i skiva två på första säsongen så stannade allt och sen vägrade dvdn medge att den hade någon film i sig oavsett vad man stoppade in. Tydligen blev detta för mycket för vår gamla dvd. Den kunde inte visa ett enda avsnitt där någon talar direkt in i kameran.

Så nu börjar jag inse varför föräldralediga människor säger att de blir uttråkade. De har tydligen trasiga dvd-apparater. Vi måste självklart köpa en ny, helst med inspelningsmöjligheter. Och detta snarast!

Kommentarer:
Postat av: Skolfröken

Oj, jobbigt. Risk för abstinens va?



Men en grej- Piratavsnitt!? Vad är det? Pilotavsnitt? Eller är jag trög?

Postat av: Barbasyster

Faktiskt kapten Jack Sparrow - vad tusan är ett piratavsnitt egentligen?!

2009-01-22 @ 13:00:57
Postat av: mrs Pitepalt

Vaddå, har ni inte hört talas om det välkända piratavsnittet?! Det är ju ett superbra hemligt avsnitt som bara vissa utvalda får se. Eller nåt.

2009-01-22 @ 14:39:38
Postat av: Skolfröken

Hahahahahahaha!



Nu har jag hunnit klart med hela säsong tre, Carrie har just berättat för Aidan att hon varit otrogen med Big. Man gillar inte Big under säsong tre. Fy. Dumma Big.

2009-01-22 @ 21:05:49
URL: http://skolfrokensblogg.wordpress.com/
Postat av: mrs Pitepalt

Jag är så avundsjuk. ville också kunna kolla!



Big är ju bad boy hela serien. Det är först i slutet och sen i filmen som han är najs gaj. Bara lite missförståd.

2009-01-23 @ 08:59:23
Postat av: Skolfröken

Nä, det är kanske så. Men han är rätt rolig när de ramlar i sjön när de ska träffas (och inte ha sex). Kommer dock inte ihåg vilken säsong det är. Detta bevisar ju faktiskt att jag inte kollat FÖR mycket på SATC. När jag kan placera vilken scen som helst i rätt säsong, då ska jag sluta. Alt. lägga undan boxen några månader.

2009-01-23 @ 18:58:14
URL: http://skolfrokensblogg.wordpress.com/
Postat av: Dr. Snuggles

Hann du koll nåt på The Wire? Asså det är ju bara såå bra!

Vi är inne på säsong 5 redan. Sista tyvärr...

2009-01-23 @ 21:18:33
Postat av: mrs Pitepalt

Skolfröken - ja, han är ju Big. Big är ju big. Bättre än Aidan, och Petrovsky absolut.



Snuggles - nä, jag hann inte. Men då har jag ju nåt att se fram emot.

2009-01-25 @ 12:29:13
URL: http://mrspitepalt.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits