Jag och min mörka bakgrund

Det är dåligt med bloggandet nu för tiden, som ni kanske märker. Det beror mycket på att vi inte är hemma så mycket, men kanske ännu mer på att jag känner mig lite deppig och har höst/jobb/bostadsångest. Förhoppningsvis känns allt bättre snart och då återkommer jag.

Men jag fick ett lite märkligt tack-men-nej-tack mail idag. Det var ett jobb jag sökte för flera månader sen som jag egentligen inte ville ha. Det stod några klychor och sen i slutet stod det  "och denna gång passade inte din bakgrund". Va?! Vad betyder det? Vad är det för bakgrund de talar om? Jag är inte uppväxt i en gömd källare under huset, jag har aldrig suttit inne och jag försörjde inte mig på att dansa kring skinande metallpålar när jag läste på universitetet. Vad är det för bakgrund de menar? Jag antar att jag aldrig kommer få veta. Men en bra bakgrund var det i alla fall inte...

Kommentarer:
Postat av: Snäckan

Äsch, fundera inte så mycket på det där med bakgrunden. Är helt övertygad om att det bara var en klyscha som brukar vara vanligt förekommande i ett tack men nej tack-brev.



Trist att höra att du har ångest. Hoppas den släpper så att du kan njuta den sista tiden hemma med liten kotte.



Kram

Postat av: ally

något för dig?

Muminmuggar.se



Om duanger rabattkoden "Inredningsbloggen" när du beställer får du 15% rabatt.



ses imorgon.

kram

2009-07-14 @ 10:56:26
URL: http://grenman.wordpress.com
Postat av: Karin

Ja visst var den bra boken! Spännande hela tiden.

2009-07-16 @ 20:30:27
URL: http://hemochliv.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits