Inskolningen fortsätter

Kotten spenderar nu sin tredje ensamma dag på förskolan utan mig. Han grät stora tårar redan innan vi gick in och ville mest bara krypa ner i vagnen igen och gå hem. Dessutom är hans favvo-fröken ledig idag, så det fick bli en av de andra som höll i honom vid fönstret och vinkade hej då. Det kändes inte bra i mammahjärtat. Men förhoppningsvis blev det bättre när jag hade gått. De har inte ringt än. Men favvo-fröken borde vara där alltid, det tycker både jag och Kotten. Men hon måste ju förstås också få vara ledig ibland. Kanske.


Kommentarer:
Postat av: Paula

Men hon borde inte vara ledig under inskolningen!

Postat av: Västmanländskan

Åh, det skär i hjärtat att bara läsa om det! Jag överlät åt mannen att sköta inskolningen för jag trodde inte jag skulle klara det. Nu gick det utan gråt, men vi ska krångla till det genom att byta förskola 1 mars så vi får se hur det går då. Just nu håller vi mest på att betar av dacibacillerna ...

2010-02-02 @ 21:40:46
URL: http://vastmanlandskan.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits