Ahhhh, pyssel!

Nu har jag äntligen fixat en kameraväska till min nya vackra stora kamera. Den är kanske inte helt traditionell, men den är
så jag. Palten skrattade när han såg den och frågade om jag köpt den på en leksaksaffär. Men icke, gamla trogna Åhléns förstås. Sen sydde jag en insats så den ligger skyddad.
Det känns mycket bra.

I bakgrunden ligger mitt virkprojekt som förhoppningsvis blir klart innan Knytet kommer. Det ska bli en filt till vagnen. Men det är kanske lite för mjäkigt. Jag funderar på att köpa ett till garn som är lite mindre pastelligt. Kanske brunt som vagnen. Eller vad tycker ni?

Kommentarer:
Postat av: Skolfröken

Jättefin väska! Very you :-) Jag tycker inte filten är för mjäkig, gillar pasteller.

Postat av: Evasleva

Brunt som vagnen blir nog snyggt tror jag!

Smart med den sydda insatsen (med tyg från Åhlens också :))

2010-06-03 @ 21:16:43
URL: http://www.evaslevapysslar.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits