Fulbloggen

Ibland är tankarna alldeles för många, och bloggtimmarna alldeles för få. Man har tusen saker man vill skriva och ventilera. Å sen ibland har man inget man tycker är värt att skriva. Den så kallade fulbloggen är född.
Idag är en sådan dag när jag vill skriva tusen bloggar. En i minuten.
Dels vill jag blogga om min knäppa rektor, mer känd som schackdrottningen. Dels vill jag blogga om min telefonskräck och hur den har mött nya utmanignar nu i och med bröllopet. Å sen blev jag utmanad av Aradil, å det måste jag ju bemöta. Hm, så var ska jag börja?
Helt enkelt med denna.
Fulbloggen.

Kommentarer:
Postat av: Abdullahsine

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits